Ważne informacje oraz często zadawane pytania
Hotel w okresie od października do marca jest ogrzewany. Zarówno hotel dla kotów na poddaszu, jak i hotel dla psów (zielony budynek) są klimatyzowane. Posiadamy 13 miejsc dla psów oraz 13 miejsc dla kotów, dlatego prosimy o rezerwację z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Zapraszamy do przyjazdu parę dni wcześniej do hotelu, aby pupil zaznajomił się z miejscem i miał pewność, że w krótkim czasie wróci do domu (dotyczy psów).
W naszym hotelu psy są wyprowadzane 3 razy dziennie (4 razy juniorzy i seniorzy).
Uprzejmie proszę o punktualne przybycie do hotelu.
Wydawanie zwierząt po godzinie 20:30 płatne dodatkowo 30 zł.
Informacja dla właścicieli kotów
Ze względu na to, że hotel mieści się na terenie prywatnego domu, zdecydowałam się ograniczyć liczbę osób wchodzących do środka przy przekazywaniu kota pod naszą opiekę.
Stali klienci, którzy znają już warunki pobytu swoich pupili, będą przyjmowani przed domem, bez potrzeby wchodzenia do środka. Nowi właściciele, którzy chcą zobaczyć, w jakich warunkach przebywają ich koty, mają możliwość wejścia do hotelu, jednak prosimy, aby wchodził tylko jeden opiekun.
Zmiana ta została wprowadzona z myślą o dobru kotów, aby ograniczyć stres związany z obecnością obcych osób.
- Każdy gość hotelu musi posiadać aktualne szczepienie na choroby zakaźne oraz kaszel kenelowy, wykonane minimum 3 tygodnie przed przyjazdem do hotelu (dotyczy psów), odrobaczenie oraz zabezpieczenie przed pchłami i kleszczami.
- Psy są przyjmowane do hotelu z książeczką zdrowia, smyczką, własnym kocykiem oraz koszulką właściciela – pieski czując zapach właściciela mniej tęsknią.
- Szczenięta do 7 miesiąca życia, doba 80 PLN, niezależnie od wielkości psa.
- Za niewykastrowanego psa pobieramy dodatkową opłatę 10 zł za dobę.
- Koty są przyjmowane do hotelu z własnym kocykiem, żwirkiem, kuwetą, jedzeniem suchym i mokrym oraz książeczką zdrowia, w której powinna być informacja o szczepieniu na choroby zakaźne, odrobaczeniu, a jeśli kot wychodzi na zewnątrz powinien mieć również szczepienie na wściekliznę.
- Nie przyjmujemy do hotelu niewykastrowanych kotów.
- W wyjątkowych sytuacjach, oferujemy transport w cenie 80 zł, w granicach administracyjnych Krakowa.
- Płatność za pobyt w hotelu jest pobierana w dniu zostawienia psa. Możliwość płatności Blikiem, gotówką oraz przelewem na poniższy numer konta.
Nr konta: 75 1140 2017 0000 4902 1263 1364
- Multikonto E-BUSINESS CLASS
- Nie przyjmujemy psów agresywnych z rasy oraz z wychowania.
- Nie przyjmujemy psów szczekających oraz wyjących podczas samotnego pobytu w domu.
- Nie przyjmujemy suczek z cieczką.
- W przypadku pojawienia się cieczki podczas pobytu w hotelu, pobieramy dodatkowo 10 zł za dobę.
- Nie przyjmujemy psów, które cierpią na tzw. lęk separacyjny.
- W sytuacji, gdyby piesek potrzebował pomocy weterynaryjnej, w odległości ok. 400m od hotelu znajduje się lecznica weterynaryjna, z którą współpracujemy. Właściciel pokrywa koszty leczenia i leków.
- Za podawanie zwierzętom leków lub zastrzyków pobieramy opłatę 10 zł za każdy dzień.
- Zabranie zwierzęcia do weterynarza kosztuje 60 PLN, plus koszt wizyty.
- Doba hotelowa zaczyna się od godziny pozostawienia psa w hotelu danego dnia, a kończy o tej samej godzinie dnia następnego.
- W przypadku wcześniejszego odbioru psa hotel zwraca 50% kosztów za niewykorzystany okres.
- W przypadku przekroczenia doby hotelowej o mniej niż 4 godziny, naliczana jest opłata w wysokości 50% stawki. Powyżej 4 godzin, naliczana jest opłata jak za każdy następny dzień.